Kezdőlap

2013. június 30., vasárnap

Bútorfestés II. Ez van, ha anya fest...

Végre elkészültem!!! :-))) Éljen, éljen!
Nektek is tetszik???


Mit mondjak, elfogult vagyok, szerintem gyönyörű lett! 
A család oda van, de hát Ők is elfogultak, első szülöttem is nagyon boldog lett az ajándékával, igazán tetszik neki!
És a másod szülöttememnek is... Az viszont már sehogyan sincs rendben, hogy neki nem készült ilyen, ezért bevágta a durcát! Krokodil könnyek kíséretében, és minden drámai tudását latba vetve panaszolta el bánatát!
Tominál, akkor tört el végképp a mécses, amikor meglátta a húga csúszdás ágyát, és a kicsik új birodalmát, - majd ha teljesen kész lesz megmutatom -! Visszatérve Tomihoz, szeret nagy családban élni és imádja a testvéreit, de mint ezt most megtudtuk, neki soha, de soha az életben nem volt ilyen klassz ajándéka, mint, amit most a testvérei kaptak! :-O
Ez van rossz szülők vagyunk :-)...
Na azért hogy kiküszöböljük a csorbát azon nyomban átbeszéltük milyenre legyenek az Ő bútorai festve, és már most látom, hogy egész nyáron ki sem fog esni a pemzli a kezemből, mert most aztán sorra fognak záporozni az ötletek és az igények.
Lehet hogy el kellett volna titkolnom, hogy ilyen "profi" vagyok??? :-P


De nézzük mi is történt lépésről-lépésre:


  1. Szétszereltem a szekrényt és rezgőcsiszolóval lecsiszoltam a régi lakozott réteget, 80- 120 vászonnal kezdtem.
2. Lefestettem összesen 3 rétegben, száradás után rétegenként újra lecsiszoltam egyre finomabb vászonnal 180-240-sel, végül 320-sal ezt már csak kézzel, óvatosan.

3. Majd kimértem a csíkok helyét az ajtón és maszkoltam.

Koncentrálj, koncentrálj :-)))

4. Két rétegben festettem a csíkokat és mielőtt teljesen megszáradt leszedtem a  maszkoló szalagot,  egy -két helyen a bézs színű festéket leszedte a ragasztó, azt kijavítottam.  Amíg száradt, lefestettem a gombot és a zsanérokat.
Apa te is látod? Csíkos!!!

5. Még két réteg selyemfényű bútorlakkot is kapott, hogy ne szívja a koszt magához és könnyebb legyen portalanítani. Majd felcsavaroztam az ajtót a helyére!


6. Ügyeltem a részletekre is! Belül a polc és a zsanérok sem maradtak ki a szépítkezésből.



Hamarosan folytatom....;-)




1 megjegyzés: